Fyyy

Haft en helvetes natt, sovit max en timme, Liam har spytt sådär 12-13 ggr så de har inte blivit någon sömn!
Vi har suttit uppe o sett på alla Emil i Lönnerberga filmerna och alla Kalle Blomqvist.. ZzzZzZzz Dessutom har han spytt ner sängen, soffan typ alla handdukar vi har så nu ska jag tvätta allt också, tur jag fick tvättid idag så de slipper bli liggandes, dock känner jag mig inte så jävla pigg på att tvätta eller ens röra mig idag!

Har som tur är himla bra vänner! Så Felicia handlar för oss idag, så jag slipper dra ut Liam och mig själv för den delen är alldeles för trött idag!

Nu har han dock inte spytt sen 5 imorse så får verkligen hoppas de inte blir mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0