2009-02-02

Jaa, idag har jag varit hemma från skolan, har skit ont i halsen och är förskyld, inte roligt alls. Så idag har jag bara tagit de lungt och drucit te! Jag var ute en liten stund och grejade med hästarna, hoppas de blir varmare snart så man kan börja rida lite smått igen.. Imorgom ska vi ha frilufsdag i skolan, jag skulle vara på gymmet/badhuset hela dagen, men jag tror inte det är en så bra ide när jag är sjuk.

Jag gjorde jättegoda mackor förut, riktigt smariga. Vet ni något kul man kan göra när man är sjuk? Allt känns bara jobbigt tycker jag, jag blir trött och slö och jag vill bara slappa.. Men jag vill göra något annat egentligen, så har någon nån bra ide på ngt kul man kan göra när man är sjuk ?

Ha en bra dag så länge ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0