2009-02-04

Ja, igår va ju jag och Andreas på bio, vi såg Benjamin Buttons otoliga liv.. Den var riktigt bra tycker jag, väldigt annorlunda men värd att se.. Jag brukar inte kunna hålla mig vaken när jag ser på film, jag brukar tillochmed somna på bion, men trots att filmen nästan var tre timmar så somnade jag inte, den var riktigt intressant, lite seg i vissa stunder men, bra ändå..
Bio var slut ca halv tolv och då drog vi till akuten, Andreas hade fått en glasbit i ögat. Vi satt på akuten så kom vi in, och då fick han en remis till idag. Så vi var hemma vid två inatt, och sedan hade han tid halv nio imorse. Jag följde med honom till sjukhuset, och läkaren hittade glasbiten och skärde ut den, det var riktigt äckligt att se vill jag lova.. Sedan åkte vi hem och la oss igen, vi var skit trötta så vi sov till klockan tre. sen så har vi kollat på desperate housewifes och vart iväg en stund, och nu så sitter andreas och han kompis och ser på film..
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0