2009-02-06

Hej allihopa!
Hur är det, går ni i skolan idag ?
Själv är jag ledig, vilket är bra eftersom jag hade inte kunnat vara i skolan ändå, idag när ag vaknade så hade jag fått blåsor i halsen,, inte så mysigt.. Jag skulle egentligen jobbat i helgen men tror inte jag kan de är alldeles för sjuk för de.. Synd för de är ju alltid kul att få pengar, men men,, så är de ibland..

Nu försvann strömmen hos mig, dom håller på och gräver någonstans här borta så det är andra gången idag dom stänger av strömmen, haha ni vet om man inte stänger av Tv:n på knappen på tv så står den ju i ett stand-by läge och om strömmen går och sen kommer tillbaka så sätts ju den på av sig själv.. Det var det jag vaknade av imorse att min TV satte på sig själv, Jag fattade ingenting, mamma hade inta sagt till mig att dom skulle stänga av strömmen så jag va helt förvånad, hur den kunde stätta på sig helt av sig själv,, men det var ju bara strömmen som spökade xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0