2009-02-09

Hejsan :)
Just nu sitter jag i skolan, inte alls kul, jag har feber och är förkyld men jag måste vara här ändå, eftersom jag var hemma hela förra veckan.. Hmm Om man är borta i mer än en vecka så måste man ha sjukintyg för annars så blir studiebidraget indraget, och det vill man ju inte.. Fast jag blir skit sur över att jag är tvungn att sitta här med feber, ögon rinner, näsan rinner och halsen värker.. Samtidigt vill jag var här för jag vill inte missa mer än vad jag redan gjort.. På den skolan jag går så är alla kurser typ intensiv kurser så är man borta en lektion så har man missat massor...

Jag skriver sen när jag kommit hem, som jag gör typ halv fem.. :P

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig!

2009-02-09 @ 11:17:04
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Peter

Usch då, låter inte så skoj det där! Krya på dig och hoppas du kommer att bli bättre!

2009-02-09 @ 11:44:22
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0