Andreas ;)

Sånn kärlek jag känner till honom, det är helt otoligt. sen den 20 oktober 2006 så har jag fått visa min kärlek, och innan det så var vi bra vänner i fyra år, trodde aldrig att jag skulle få honom, men de fick jag till slut. Jag är så himla kär i honom.. Det bästa jag vet är när han kommer fram och kramar mig, det är helt underbart.. Att en kram från rätt person kan betyda så himla mkt och kännas så himla bra.. Vi har legat i flera timmar idag och bara myst och sett på desperate housewifes, det går nästan inte att beskriva hur bra det känns att vara nära honom.. Men det är väl så det ska vara när man är kär!



Kärlek

Kommentarer
Postat av: mimmie

ush vad sött! :D

2009-02-05 @ 21:53:40
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0