Coooold!

För en dryg vecka sedan så bytte vi element på mitt rum och sen dess så ha jag tyckt att de vart så kallt, men mamma har sagt att de är lagom osv, då ska de tilläggas att både jag och mamma är riktigt värme människor, är de under 20 grader så fryser vi typ. Det nya elementet har stått på 24 grader, men jag sa till mamma idag att jag fryser jätte mkt om nätterna, så mamma gav mig en termometer för att se hur "kallt" det var på mitt rum. 18 grader var de, inte konstigt att jag tycker det är kallt när det är ca 25 grader i resten av huset. Jag har mitt rum i källaren så därför blir det ju lite kallare också. Men de ska bli riktigt skönt nu när jag kan höja elementet och veta att jag inte höjer det alldeles för mkt. 

Haha en liten konstig sak som jag gör är att jag sover alltid med sockar på, rena så klart, jag hatar grus i sängen. Jag kan tex ligga i flera timmar och frysa om fötterna och då är de omöjligt att somna så tar jag på mig ett par sockar och slocknar efter max fem minuter. Jag kan verkligen inte somna om jag fryser om fötterna,. Men jag tror nästan alla har en liten konstig "hemlighet" som man gör ibland.. ;)

Har jag rätt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0