god natt !

Nää, nu tänkte jag ta och gå och lägga mig, det blev ingen bio idag, tar de på tisdag ist, antagligen iaf, eller kanske på onsdag. Och gissa vad jag ska göra, jag ska titta på desperate housewifes, som sagt jag tröttnar aldrig på de. Längtar som tusen till säsong fem kommer bara, jag tittade lite på cdon förut och dät har de varit ett år emellan varje säsong kommit ut och säsong fyra kom ut i oktober 08, så om de ska fortsätta som de gjort innan så kommer inte säsong fem fören om typ tio månader, seegt tycker jag, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, säger dom ju så jag får väl titta på dom andra säsongerna ett tag till. Jag vill köpa massa andra serier, som tex, One tree hill, O.C, Gilmore girls, sex and the city.
Men jag vet inte vilken jag ska köpa först, och jag kommer ju inte köpa bara en säsong, jag vill köpa hela serien på en gång.. Jag är en riktig serie torsk, haha, nää nu ska jag se på desperate housewifes..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0