Hemma igen :)

Jag pratade med min mentor och hon sa att jag kunde åka hem om jag fixade läkarintyg imorgon, men jag gick till vårdcentralen idag, och fy fan vad dumma dom är.. Jag kom dit tjugo över tolv så frågae jag hur lång väntetid det var, de satt nämligen inte en ända i väntrummet, så jag trodde de skulle gå fort, men efter 45 minuter så hade jag inte fått komma in ännu, och min buss hem skulle gå tjugo över ett, så jag frågade om jag kunde få en tid imorgon ist, men nää de kunde jag inte få.. så jag sa att hon kunde stryka mig för jag kunde inte vänta längre,.. Hon bara, varför kan du inte vänta då? Så sa jag, joo för jag orkar inte sitta och vänta på nästa buss i 2,5 timme.. Hon blev hur grinig som helst.. Åhh,, Nu ska jag fika lite med Lillasyster, lillebror och mammi :P

Skriver sen igen:P:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello cutiepie!

Har en fråga i min blogg ifall du har lust och svara på den!

Det vore roligt och veta:]

ifall du inte har lust eller inte orken till och svara hoppas jag att du har haft en hur bra dag som helst!:]

many hugs!

2009-02-09 @ 15:18:24
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se
Postat av: renate

jodå, den var välldigt bra :)

allt bra med dej då?

2009-02-09 @ 15:51:04
URL: http://renatekristina.blogg.se/
Postat av: renate

okej, ååh krya på dejj :)

händer ikväll då?r

2009-02-09 @ 18:02:10
URL: http://renatekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0