Svaren ;)

Tack för alla frågor och kommentarer, här har ni svaren ! :)



Vad är det pinsamaste du varit med om?

Jag brukar försöka undvika pinsamheter men jag minns för många årsen när man var i den åldern att man alltid höll mamma i handen, vi var i ett stort varuhus och jag gick och tittade på allt och pratade med mamma, sen spang jag fram och tog henne i handen, bara de att det var inte min mamma jag tog i handen, jag trodde jag skulle skämmas ihäl..

1, Favoritblogg
2, Favoritfärg
3, Måsten i vår (Enligt dig)

1, Min favoritblogg måste nog bli Kenzas.se har läst hur mkt som helst ur hennes blogg. 2, På kläder så gillar jag, jord nära färger, Svart, vitt, grått, beiget, brunt, så gillar jag lila och gult.. 3, Ett par riktigt snygga högklackade skor, och en söt klänning, en djurisk bikini.

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då?
Det är faktiskt en ganska enkel fråga, jag har sedan jag var liten drömt om att åka till Afrika och hjälpa till där, och jag har alltid föreställt mig att jag skulle ha med mig massa saker ner, enkla vardagssaker, som tandborstar och tvål och massa sånna saker, sånt som vi tar för givet lixsom.. När jag var mindre så skrev jag ner listor på saker jag ville ha med mig ner och ge till barnen..

1, Något du aldrig klarar dig utan?
2, Vad gillar du bäst med din blogg?
3, Tror du att du kommer att fortsätta blogga om 10 år?
4, Vilken kroppsdel är du mest nöjd hos dig själv?

1, Min familj, absolut, fast menar du ngt sak så är det mobilen..xD 2, Min blogg, hmm att jag gjort den själv :) 3, Man vet ju aldrig men det hoppas jag, det skulle vara kul att kuna läsa vad man gjorde för tio år sedan xD. 4, Det måste nog vara mina ögon.

1, Hur kommer det sig att du började blogga?
2, Vad är det roligaste med att blogga?
3, Kollar du dig ofta i spegeln?

1, Jag vet faktiskt inte, fast jag tror de var så att jag brukade ha en liten almenacka (stava?)  som jag skrev upp massa saker i som jag hade gjort och så, jag hade skrivit i dom i två år och jag tyckte de var jätte kul all kolla tillbaka och läsa för man mindes direkt när man hade de ner skrivet, men så tyckte jag väl helt enkelt att det var lättare att skriva på datorn, sen gillar jag att designa websidor..
2, Att man kan skriva precis vad som helst. xD
3, Haha rolig fråga, inte så mkt nu längre, men i början när jag och mi pojkvän andreas var ihop så klagade han alltid: Måste du titta dig i spegeln hela tiden.. Fast nu kollar han mer än vad jag gör xD

Vilket är ditt favorit märke ?
Jag gillar inte sånna dyra märken så mkt, iaf inte nu man har inte råd ändå..xD
Men jag gillar vila, emilio, och lite sånna märken, sportmärke då är de Adidas o Puma

Hur fick du din blödning?
För er som inte läst om de så fick jag en blödning i ryggen, Joo de var så att jag ramlade det var på en måndag eftermiddag, det kändes inte så mkt just då, men dagen efter så kunde jag inte resa mig upp ur sängen, Så jag minns inte riktigt hur jag ramlade men jag ramlade snett baklänges..

1, Varför bloggar du?
2, Vad har du för mål i livet?
3, Och hur ska du göra för att förverkliga dem?

1, Först och främst för min egen skull, jag älskar att titta tillbaka på vad man har gjort roliga minnen och så.
2, Att gå ur skolan, skaffa ett jobb som jag framför allt trivs med, sen har jag ju en dröm som ni kan läsa om längre upp, vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon..
3, Kämpa på, ta studenten, komma på vad jag vill jobba med, sen kan man ju bara hoppas på att jag kommer till Afrika nångong, kanske blir det inte som jag drömt om men bara att komma dit..

1, Dricker du kaffe eller te, eller inget av dem?
2, Om du dricker kaffe/te, hur dricker du det (mjölk, socker, etc)?
3, Hur mycket pengar köper du kläder för i månaden?
4, Favoritland, favoritstad, favoritdjur?

1, jag dricker mest te men ibland i skolan om jag är riktigt trött så tar jag kaffe,
2, Både och dricker jag med lite mjölk och lite socker, fast vissa te sorter kan jag inte dricka med mjölk i..
3, Det varierar väldigt, men minst 300 och max så mkt jag har att handla för, ibland går allt åt..
4, Favoritland: Spanien, har inte varit i ngt annat varmt land, favoritstad:I sverige så är de Göteborg,, alldeles lagom.. favoritdjur, de måste bli häst och hund..

1, snyggaste kändisen?
2, hur träffades du och din pojkvän?
3, favoritbok? (om du läser)
4, har du varit utomlands någongång, vart?

1, Chad Michal Murray och James Denton
2, Haha en riktigt rolig historia faktiskt, han bodde granne med min förra pojkvän och dom var bästa vänner, det var så vi lärde känna varandra och sedan blev vi riktigt bra kompisar, och vi umgick och så och jag insåg att jag hade blivit kär i honom men vågade inte säga ngt för jag ville inte sabba våran vänskap, men så var det tre månader vi knappt pratade med varandra, bara lite grann och då kändes de som om vi var på väg att glida ifrån varandra så då berättade jag för honom att jag var kär i honom och då kände han samma men han hade inte velat säga ngt heller pga våran vänskap.. xD
3, Bakom stängda dörrar
4, Jag har varit i Spanien, i England, i Frankrike, i Belgien, i Tyskland, och så klart Norge och Danmark xD

1, favoritbloggar?
2, drömyrke?

1, Kenzas, sedan tycker jag det är intressant att läsa om unga mammor, jag tycker det är coolt.
2, Det skulle väl vara dansare eller modedesigner.. Jag började designa kläder när jag gick i trean xD

Är du och din pojkvän förlovade, tänkte på ringarna du har på bild i din meny?
Nej det är vi inte, vi har tänkt på de.. Han frågade mig på nyårsafton. Men vi får se hur de blir :)

1, favorit mat?
2, bästa klädesplagg?
3, favorit tvprogram?

1, potatisgratäng med fläskfilé och grönpepparsås :) 2, Jag gillar tunikor och små söta klänningar :) 3, Definitivit Desperate housewifes xD


Det var allt för denna gången,  :)

Kommentarer
Postat av: .sandra

SV: Tack för svaret. :) Ni hade varit tillsammans ganska länge va? Vad menar du med att han frågade dig på nyår? Om du ville, eller mer om du kunde tänka dig att förlva dig?



Och jag älskar att läsa bloggar om unga mammor. ;D

2009-02-05 @ 20:09:54
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

bra lista, kul me afrika som dröm!

2009-02-05 @ 20:15:25
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anonym

haha tack själv för svaren kramis

2009-02-05 @ 20:57:01
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack själv för svaren kramis

2009-02-05 @ 20:57:08
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Ska kicka in där sen :) fin blogg

2009-02-05 @ 21:00:13
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

intressant läsning ;)

2009-02-05 @ 21:32:31
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0