"Trevlig bloggare"

Joo, igår så skickade jag runt en länk om att få fler besökare,. Sen kom det massa kommentarer från massa trevliga bloggare, men det var en som skrev:



Då skrev jag, ursäkta men vad är det jag har gjort?
Då skrev hon ett inlägg till mig som har kommit bort, men hon skrev iaf:

Det står att all jävla reklam kommer att raderas.

Då skrev jag,
Okej, jag läste tyvärr inte innan och vi är inte mer än människor och alla gör misstag ibland och jag ber om ursäkt, förlåt mig!

Då skriver hon:


Då skrev jag,
Ja det är sant att jag kanske hade sett de om jag hade läst, men nu gjorde jag inte de, och jag har bett om ursäkt så vill du fortsätta vara otrevlig så är det du som inte respekterer folk..

Sen skrev hon inget mer..
Visst så gjorde jag fel kanske men jag bad ju om ursäkt, är det rätt av henne att fortsätta vara otrevlig då ?

vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0