Valparna borta

Ja, i ett inlägg för några dagar sedan så la jag upp bilder på valparna vi hade hemma, idag åkte den fjärde så nu har vi bara en kvar ocg den åker nästa onsdag.. Då är det inte lång kvar till nästa valpkull kommer. Jag är inte säker på om jag berättat de, men min familj vi har en hundkennel, så vi har ca 15 stycken vuxna hundar. Så valparna kommer och försvinner. Men visst är dom söta?.. Fast de är ganska jobbigt när man har fem stycken valpar, dom är sjukt små, man får gå jätte försiktigt så man inte trampar på dom.. Fast en hade varit kul och ha!.. Spana föresten in på våran hemsida och titta på fler bilder, där finns dom vuxna ochså med på bild, hundarnas hemsida.. Jag är jätte sugen på att lägga mig och se på desperate housewifes och käka chips.. Men jag ska kolla runt lite på fler bloggar och så.. Skriver nog ett snabbt inlägg innan jag lägger mig iaf. ;) Lite kommentarer, skadar inte ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0