2009-01-19

Ja, som jag skrev igår så var jag tvungen att åka 06:50 imorse fast jag inte började fören 12:30, så imorse gick jag upp tidigt, åkte en sväng till Andreas och sedan till skolan, jag var i skolan 10:30 så jag satt typ bar och väntade på att lektionen skulle börja, och så väntade jag på några klasskompisar, men dom dök aldrig upp, så när klockan är ca, 12:45 så har inte läraren kommit än och bara fyra elever hade kommit, så jag går för att fråga vart hon är och då säger dom att hon är hemma med sitt barn som var sjukt. Kul att jag gick upp 06:00 idag för ingenting. Jag hade inte ens behövt åka till skolan idag,. Men men de är sånt som händer...

När jag kom hem så hade mamma precis hämtat Sebbe och Tilda på dagis, och Tilda har inte viljat vara ifrån mig sen dess, nu när jag gick ner på mitt rum så följde hon med, och nu står hon och tjatar och vill att jag ska gå med upp igen, så jag tar och skriver mer senare..

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0