2009-01-30

Jag har inte skrivit på länge, har varit så himla trött att jag bara legat o slappat o sett på film. Vi träna bodypump igår på idrotten, de känns vill jag lova, värker i bröstmusklerna o armarna o låren,  det var första gången jag träna sen jag fick Sprickan o blödningen i ryggen. Det gjorde sjukt ont i ryggen igår men idag känns de bara lite, undrar om de har läckt helt, jag får nog åka och prata med läkaren igen för att vara säker. Om två timmar ska jag ha körlektion, jag har bara övningskört hemma innan så detta är min första körlektion på trafikskola.. Lite nervöst är de faktiskt, fast jag tycker att de inte är några problem annars. Jag hoppas jag kan ta körkort snart, det hade blivit så mkt lättare, eftersom det bara går en buss hemifrån mig så är de jävligt jobbigt om man missar den. Idag är jag egentligen ledig men ändå fick jag gå upp halv sju och ta bussen halv åtta för att jag har körlektion klockan tolv, ja ni förstår ju själva att det är ganska jobbigt i längden, så nu sitter jag i skolan o väntar, tänkte gå till körskolan nu så kan jag plugga lite teori innan jag ska köra! Jaja, jag kanske skriver sen! Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0