Desperate Housewifes

Nu ska jag ta och lägga mig och glo på desperate housewifes, den bästa serien i världen ;) Jag kan titta i timmar utan att tröttna. Längtar som sjutton till säsong 5 kommer ut på box. Btw, jag tentade av Engelska A förra veckan och fick reda på att jag fick VG, ganska nöjd ändå med tanke på att jag knappt gått kursen. I onsdags gjorde jag mitt spanska prov som vi skulle gjort innan jullovet och det gick verkligen inte bra, får hoppas på att jag iaf får G, om jag inte får G så får jag inte följa med till spanien i maj,. Ja, spanska gruppen ska åka till spanien och vara där från två till tre veckor men för att få följa med så måste man ha fått G, Skolan betalar allt. det är ju inte fel tycker jag.. Fast då ska vi plugga spanska sex timmar om dagen när vi är där nere, men lite sol och bad får man allt hoppas på att det blir.

Godnatt säger jag nu, för jag kommer nog inte skriva mer efter jag kollat på d.h.! Ha en trevlig kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha dom är grymma!



Ha en bra lördag :)

2009-01-31 @ 12:35:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0