Diet, dag 1

Ja, som jag skrev igår så ska jag testa att bara dricka pulverdrinkar i 14 dagar och idag är första dagen. Hitills har de inte vart några problem, gick igenom affären idag, visst blev man lite sugen på ngt gott men jag gick rakt förbi godsakerna, och köpte frukt och grönsaker ist. Men jag känner mig redan jävligt trött..


Ja, idag har de väl gått ganska bra, men som sagt, jag är vääldigt trött, har "ätit" två pulver drinka, en halv paprika och fyra riskakor.. Det är inte mkt energi de vill jag lova.. Har gått drygt 7000 steg idag, inte så mkt, men jag brukar inte gå så mkt,. tyvärr.. 

Är ganska säker på att jag inte kan klara detta i två veckor, är redan sjukligt trött efter bara en dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0