Fejkade modeller och kändisar.

Nu har jag suttit och kollat på sjukt många förre och efterbilder på modeller och kändisar, och visst så vet jag att bilderna retucheras men jag hade ingen aning om hur mkt man egentligen retucherar. Jag hittade massa klipp på youtube, se själv, sök bara på: photoshop makeover så kommer de upp massa på olika kändisar och modeller, det är helt sjukt..

och jag som bara älskar desperate houswifes, och favoriten är självklart Gabrielle Solis, som spelas av Eva Longoria. Jag fick se en före och efter bild på henne, och hon såg ärligt talat hemsk ut.. De är konstiga förebilder här i världen, många försöker leva upp till ett ideal som visar sig vara total fejk!

Emilie Josephine - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0