It's time for bed ;)

Nu tar jag och lägger mig och glor på en film, eller kanske desperate housewifes, hmm jag får se, jag måste köpa nya filmer fast jag ska snart få O.C hela serien, haha jag är ett seriefreak, jag älskar serier, men favorit serien är ändå desperate housewifes, så gillar jag O.C, one tree hill, gilmore girls, sex and the city, two and a half men, jaa som sagt, jag är seriefreak.

Eftersom jag inte börjar fören halv ett imorgon men måste åka 06:50 för de går så lite bussar, så ska jag åka till Andreas, ska krypa ner brevid honom när han sover, hur mysigt som helst, jag har saknat honom skit mkt, fast han var här förut, han lånade en av mina datorer med sig hem, för att han ska kunna söka jobb, hoppas verkligen att han får ett snart, så kanske vi kan flytta ihop igen, saknar att vara sambo med honom.. men men, de är bra att sakna varandra också, det märker jag. :)

Aja, godnatt på er allihop !

Emilie Josephine - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0