sleepy,

Japp, då var det dags att gå och lägga sig, imorgon börjar jag på två nys kurser i skolan, ska bli roligt. Först är det Naturkunskap B och så ska jag gå en kurs som heter stylist, det är kul med lite omväxling tycker jag, och inte bara massa teoretiska ämnen. I kursen ingår, hårdesign, fotodesign, färg och stil, makeup och manikyr. Ska blir riktigt kul faktiskt, det ser jag fram emot till skillnad från naturvetenskap, fast det känns skönt att få vara med från början. Förra terminen hoppade jag ju in i allt mitt i terminen, det var lite svårt att ta igen de resten av klassen gjort på tre månader..

Men men, nu är det läggdags för mig, sov så gott ! Hörs imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0