suck,

Jaha, imorgon börjar jag inte fören klockan halv ett men ändå måste jag åka hem i från 06:50 pga av att vi bor mitt ute i skogen, och att skolan har ändrat hela schemat, ska se imorgon om de finns någon studentlägenhet eller liknande, att komma till skolan fyra timmar innan man börjar pga att de inte går några bussar de funkar inte i längden, så jag får ta att flytta hemifrån igen ist. Känns ju inte så jobbigt denna gången för nu vet jag att jag klarar av att bo själv, eller utan mamma iaf. Fast de kommer bli tråkigt men får se, får ju kanske körkort snart så då blir de ju lite lättare för då kan jag ju själv bestämma när jag vill åka hemifrån. Hoppas att det kommer att lösa sig iaf, för jag vill egentligen inte flytta hemifrån,. Jag ska prata med min studievägledaren på skolan imorgon, hon är jättetrevlig så hon kanske kan fixa så att de blir bra iaf.. :D

Senare ska jag lägga ut lite bilder, som jag och syrran tog igår och idag, om jag orkar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0