2010-04-26

Hejsan!
Imorse låg jag o myste skit mycket med Tila, fy fan vilken mysig hund hon är asså.. Sen tog jag med henne till hundträffen så hon fick träffa massa andra hundar o leka av sig i typ en timma, hon var helt slut efter de, men sen tog jag henne på en promenad på typ 3 timmar o nu ligger hon totalt deckad på soffan, hon kommer väl inte orka gå mer idag stackarn, hehe :) Tog massa bilder på henne idag med och jag lyckades faktiskt få några bra, men hon är typ den svåraste hunde o ta kort på så man får ju typ ta tusen kort så kanske man får två bra, nää inte riktigt så illa men de känns nästan så, hon kan ju inte vara stilla i en sekund :P


morgonmys :)


 Tila bebis <3


tihi puss ;)

Jag har massa fler bilder men blir för långt inlägg om jag ska lägga in alla i samma så kommer fler nånannan gång :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0