Full? jag? nej?

Hehe eller hur, kom på en sak jag var ju ute i fredags o hade ju inte vart ute på sjukt länge eftersom jag alltid jobbar helger.. Så i tisdags när jag satt vid bussterminalen o väntade på Ida så kom en gammal klass kompis fram och jag har bara sett henne som blondin men i tisdags när jag träffa henne så var hon brunett såjag fråga henne:

Jag - OJ, har du blivit brunett?
Hon- Ja, men de såg du väl i fredags?
Jag - I fredags?
Hon- Ja du kom ju fram till mig på Sohoclub o krama mig o vi stog o prata i typ 5-10 min!
Jag - ... gjorde vi?

Haha men jag var inte så full, kul när man blir överbevisad så tydligt, tydligen var jag fullare än jag kommer ihåg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0