klsaöfjalsjfalsh

OMG, idag åkte jag till skolan, kom dit var där i ca två timmar sen åkte jag hem igen. Har varit ute o gått sjukt mycket idag 25000 steg, inte dåligt :P

Jag, Cicci och Tila gick en promenad o åt en glass i solen sen gick vi en vända till o sen hem till mig, och så kom vi på att vi ville kolla en grej nere på stan så vi gick ner igen, sen satte vi oss i solen en stund och väntade på Ida,.

Så stötte vi på Mattias på vägen hem till mig igen, Tila blir ju överlycklig när hon träffar Donna, o hon försökte tutta på henne idag igen xD gulligt asså :P

Sen gick vi till vetrinären så Tila fick vaccineras så nu dröjes de ett år innan nästa gång, gott :) På vägen hem stanna vi till på willys o handlade lite gott till kvällen, Desperate housewifes och cougar town :P

Nu är cougar town på tv sen blir de en runda med Tila o sedan sängen!




Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0