Lördag

Idag var jag ganska seg imorse, men drog mig upp ur sängen o gick ut med Tila, fy fan vad jag gillar henne, världens mysigaste hund, speciellt på kvällarna o mornarna :) Underbart är de!  Men sen gick jag till Dennis hade mådde inte så bra han heller, fick tjata som fan på honom och Jesper att vi skulle gå och äta, så vi gick ner till Rådhuscafét och åt, gott som fan var de.. Vi satt där i nästan tre timmar :)

Haha ni vet Sunes sommar, hon som spelar Sunes mamma tyckte att Tila var jättefin och vi satt o små prata lite om hundar på Rådhuscafét hon var där med någon snubbe som är med i Rederiet minns inte vad han heter, Sen gick Regina Lund förbi och på ett café mittemot så satt Linus Wahlgren från Hundtricket, börjar ju undra vad alla dess folk gör i Uddevalla :S knas!

Nu är jag iaf hemma igen, jag har föreslått en tjejmyskväll idag får se om brudarna nappar på ideén :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0