ojojoj

Glömde skriva igår, eller så orkade jag inte, haha jag var o träna igår o jag var helt död när jag kom hem :P Igår tog jag de väldigt lugnt, var ju ganska dåligt väder så inte så konstigt,jag tvättade igår med o städade lite här hemma.. Och jag myste en massa massa med Tila :)

Idag blir de torp en sväng med Ida och Elina, sen ikväll ska vi till SOHOCLUB på rockbar de ska bli skoj :) Eftersom jag jobbar helger är de kul att komma ut litegrann på veckorna, får hoppas de är nått roligt folk där iaf :) Så vi sitter hemma hos mig o förfestar lite tror jag, Sen sover väl Ida och Elina här om inte nån av dom hamnar någon annan stans xD hehe jag sover iaf hemma jag har ju Tila o mysa med :)

Tänker mer och mer på min kärlek, sjukt jobbigt är de.. Saknar honom o hoppas han kommer hit snart :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0