Party all night long? :)

Idag steg jag upp klockan 5:00 åkte till jobbet, var den roligaste dagen på jobbet någonsin idag tror jag, skratta från att jag börja till jag sluta, jag försökte att inte skratta men jag kunde verkligen inte sluta, och så har vi haft en humor som legat på en grymt låg nivå idag, vi har hållt på och skämtat om aliens typ, fråga mig inte varför men kul har vi haft iaf :)  Efter jobbet åkte jag o hämta min studentmössa!!!! Så jävla nära nu :) och när jag kom hem till mamma så bråkade vi men vi redde ut de ganska snabbt, bra tycker jag! På vägen hem till mig stannade jag till på torp och köpte hårfärg så nu är jag nästan svarthårig, snyggt tyvker jag att de blev iaf :)
Var och hämtade Tila för en stund sen, har saknat henne sjuk mycket, Therese och Denice har passat henne sen igår, men hon hade lekt bra med Nikita inte lika bra med Mischa men de hade gått bättre för varje timme typ o de är ju bra, Nu sitter jag hemma o förtaggar, förtillfället ensam för Ida och Elina missade bussen så har jag bjudit hit Therese och Denice också får se om någon kommer :P Girlpower !! ;) Nää nu ska jag ta o göra mig i ordning de allra sista, Ha en grym kväll/natt! Ses i dimman!

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0