Weah!

Scholololo !
Idag har jag gjort massor med saker, städat, tvättat, diskat och möblerat om! Sen så har jag träffat Therese, väldigt trevlig för de var ett tag sen nu.. Sen var jag och Ida på westcoast o sola, härligt som fan var de :) Jag har inte varit ute så mycket idag för Tilas tassar är lite skadade :S plus att de har snöat och regnat massor.. Förut gjorde jag god kyckling också.. Försökt att umgås med Dennis men han somnar ju hela tiden, latmasken så de blev inget med de. Funderar på att sola två-tre ggr i veckan nu fram till sommarn så man är lite "grund" brun:P de låter väl bra? Juste, jag har ringt vetrinären idag med, Tila ska få sin andra vaccination nästa vecka :) Jag badade henne idag med,  tror hon gillade de för hon rörde sig inte en mm när jag duscha henne :P Härlig vovve :)

Nu ska jag o Tila strax gå och lägga oss o somna framför tven som vanligt xD Ha en trevlig kväll!







Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0