whop whop !

Så min dator pajade i onsdags, men nu äntligen fungerar den igen, har egentligen inte gjort ngt för att den skall fungera igen men nu funkar den iaf :) knas de där :P
Så igår hade jag en gammal vän här hemma o vi såg på Paranormal activity, o jag som hatar skräckfilmer, haha bra val där ;) nää men den ar bra, läskig som fan.. Haha jag rös så mkt att jag hade tårar i ögonen xD Kul vare :P

I onsdags så köpte jag ju min lilla hund, Tila heter hon, as söt o as mysig.. Tur att jag hade henne inatt o krama om efter o ha sett den läskiga filmen, kul också att hon är morgontrött får nästan dra ner henne från sängen för att vi ska gå en morgonpromenad. Men de är charmigt :P

Nu väntar jag på¨att Mikaela ska pallra sig hit, fast nu tjatar hon om att hon vill dra till torp men vet inte om jag vill lämna Tila ensam ännu .. hmm får se om hon kommr hit eller om hon åker ensam till torp, annars ska jag ut o promenera med Tila :)



Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0