2011-08-07

img_2371 (MMS)

Igår åkte vi in till Uddevalla, hälsade på hos Ida o vi var där hela dagen.. Kul att umgås :) sen var vi ute o promenera i ca 2 timmar, härligt att röra på sig.. Jag har ju inte direkt varit överrörlig de senaste månaderna! Idag när vi vakna så åkte vi hem till mamma, där jag lämnade Liam i ca 4 timmar för att jag skulle få städat o greja hemma, vilket jag fick och de känns jätteskönt att ha de gjort. Dock kändes de som att jag var borta från Liam i mer än 4 timmar, de var jobbigt faktiskt! Och även om jag hatar att erkänna de så är de väldigt tomt här nu, o de blev de när P åkte hem.. Så dumt, jag vill inte känna att jag behöver någon men trivs så bra i hans sällskap. Jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0