2011-08-13

img_9052 (MMS)

Idag är det en månad sen plutten såg ljuset för första gången, det är helt sjukt vad tiden har gått fort, min lilla plutt är redan en månad lixsom, jag kan inte fatta de.. Jag älskar honom mest i hela världen och jag älskar han personlighet iaf de lilla han visat hittills, som jag älskar att han ser så himla nöjd ut när han fått mat, o jag älskar att om inget får honom till att sluta gråta så får vi sätta oss i bilen en stund då tystnar han, han helt enkelt älskar att åka bil! O massa andra personlighetsdrag han visat o jag älskar dom alla o hela honom <3 För övrigt så var vi med Felicia en stund igår, var ute på långpromenad i ca 1,5 timme minst iaf,. Sen satt vi o tjöta på bryggan en stund :) På eftermiddagen så tog jag, mamma, Liam & Samuel oss en liten tur till Norge, varför inte lixsom! Idag har vi softat hela dan typ, vi är inte helt friska, Liam är förkyld han snorar o hostar lite o jag har dödsont i halsen! Så blev en vilodag riktig mys de med :) nu ska jag försöka somna! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0