2011-08-21

img_1809 (MMS)

Helgen har gått förbi fort, inte mkt som hänt, jag har varit jättesjuk, idag är första dagen som börjar kännas bättre, så vi ger oss på ett nytt försök att åka in till Cicci imorgon :) Igår var de fotbollsderby Mif vs Sfc, Sfc vann med 4-2. Det var ett jädra liv massa folk o pipor o raketer o smällare sjukt för en sånn fjuttmatch men kul ändå :) Idag har Liam sovit i sin vagn i 7! timmar, han har ju max kunnat sova i vagnen en halvtimme innan tror de beror på att han idag fått sova på mage i vagnen, då sover han som bäst och de var ju riktigt tydligt idag, så jag har haft massa tid för mig själv :) men nu lyfte jag nyss över han till mig så nu ska vi mysa ;) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0