2011-08-26

img_0788 (MMS)

Veckan har gått fort, i måndags var vi inne hos Cicci en sväng som åkte till Turkiet i onsdags, trevligt var de :) I tisdags fick jag en liten kusin, liten va hon o söt :) En kompis till mig dog då också, så jävla ofattbart o sorgligt! Sinnes att två vänner till mig dött på typ två veckor, varför liksom? Jag fattar inte dom var båda alldeles för unga för att lämna oss ;/ har inte sovit så bra sen dess :/ Igår skrev jag nytt hyreskontrakt och idag sa jag upp min nuvarande lägenhet, gott nu flyttar jag snart :) Idag var det tänkt att jag skulle få en lillebror men han ville visst inte komma idag så hoppas han kikar ut i helgen iaf. Så inatt sover jag o Liam hos mamma, Liam somna i vagnen o värkar sova där inatt, de blir första natten han inte sover brevid mig i sängen, känns lite tomt faktiskt :/ Aha nu ska jag också försöka sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0