Enorm kärlek <3

img_4036 (MMS)

Tror inte de går att beskriva hur mkt jag älskar min son, bara av o titta på honom så fylls hela jag av sån otrolig lycka, jag är kär! Smälter totalt när jag ser på honom,. Det är sjukt hur mkt känslor man kan få för en annan varelse på så kort tid.. Han är det bästa jag gjort i hela mitt liv!! Idag då? Inte mkt, åkte till mamma imorse o va där till i eftermiddags sen har jag bara myst med Liam hela dagen :) skönt för både honom o mig att de vart lite svalare idag :) o tråkiga nyheter fick man idag också! I lördags "försvann" den nog gladaste o lättaste person jag träffat, han var en sån underbar person o man blev glad så fort man fick se honom, idag hittade dykarna hans kropp i sjön där han syntes till senast! Det är helt obegripligt att han är borta, jag ryser så fort jag tänker på de,. Kommer sakna dig, vila i frid Elis <3 Så sjukt :/ godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0