Julafton

Åkte hem till mamma igår, men innan så åkte vi till torp en sväng, o fy så jädra mycket folk de var!
Men fick iaf köpt de sista två julklapparna!

Idag vakna Liam 8.00 o ville inte somna om som han brukar, tror de berodde på att vi inte var hemma..
Så vi gick upp, runt 10.00 åt vi en riktigt julfrukost alla tillsammans o de blev ju lite trångt men mysigt iaf...
Sen så klart Kalle Anka klockan 15 o efter de åt vi julmiddag, måste säga att jag har aldrig riktigt gillat julmat men idag var de riktigt gott, jag blev så himla mätt. Efter maten kom tomten så klart, o de delades ut väldigt mycket julklappar, kul :)

Nu är jag stentrött, känner hur jag får kämpa med att hålla mig vaken o klockan är bara lite efter 20, sinnes, de blir nog att lägga sig tidigt idag!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0