Sjuuuuuk :/

Vakna upp med halsfluss idag, jag har så ont i halsen så de känns som jag satt ett rivjärn i halsen :/ o jag har nästan ingen röst o kan knappt svälja, o att andas tyst är typ omöjligt! Idag är de klagodag typ ;)

Nää men var på BVC idag o mätte o vägde Liam o han väger nu 8725 gram o är 71,5 cm lång. Han har alltså gått upp 1185 gram på drygt en månad o växt 6,5 cm på samma tid! Jag undrar när han ska stanna upp i längd lite men de verkar inte han ha några planer på, 21,5 cm sen han föddes!

Har vart med Felicia typ hela dan, o jag har druckit 1 liter te, en halvliter kaffe + en halv liter varm oboy men inte fan känns halsen bättre för de, faktiskt bara för stunden :)
Nu är Felicia o köper lite gott vi ska tugga på ikväll :)

-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0