2011-01-05

Har varit på ikea nu, var där i tre timmar, de tycker inte jag är så länge faktiskt, jag fick mest köpt lite små saker för Cicci skulle ju fylla hela bilen med en stor garderob som hon skulle ha, men jag fick köpt lite nya glas o andra köksgrejer, massa fina ljuslyktor, och två små mattor, och en söt liten lampa att ha på nattduksbordet :) Så jag blev nöjd iaf :) På ikea bjöd Cicci på mat, as go fläskytterfilé med pommes o beasås :) o lite efterätt blev de också, as go äpplekaka med massa vaniljsås :) haha mätt o go!
De tog enormt på mina krafter att gå på ikea kännes jag, gjorde iorning massa när jag kom hem, massa saker jag också skulle gjort för LÄNGE sen men inte orkat men nu gjorde jag de o sen tvärdecka jag på soffan en stund, men nu förflyttar jag mig till sängen o glor på DH tills jag somnar, en sån plan :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0