2011-01-18

blir jävligt dåligt med updates nu när jag själv inte har en dator, men så får de va! Är fortfarande i Göteborg iaf, åker hem om tre timmar ca. I Helgen var jag ju på instruktör utbildning, ganska långdraget på lördagen mycket snack o så men på söndagen var de riktigt kul, vi dansa street i 4 timmar i streck, var ganska trött sen men de var iaf kul :) Igår så var jag o Petra o hälsa på hos mormor, käka hos henne o sånt, o jag fick mina julklappa o födelsedagspresenter, lite sent kanske men har ju inte träffat henne sen i november..
Åh, fan va jag längtar till jag får flytta, vill flytta NU helst, men vet ju verkligen inte vart, har funderat lite på Gbg men får se.. Kanske flyttar ihop med Peter då om han pallar de..

see you in a bit, Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0