Funny times

Så nu har jag varit hel dagen hos Cicci, ganska kul ändå, vi skulle sätta ihop den jädra garderoben hon köpte o efter två timmar så hade vi fått ihop stommen, men då var de ju två dörrar kvar, o efter ytterligare några timmar så var vi väl klara, men gud vad vi satt o försökte få ihop de, o den skit bruksanvisningen,  ganska kul vi bytte håll på allt o shit, men till slut fick vi allt ihop den, as fin! Sen gjorde Johan o Kent mat, tror mest de var Johan dock men, haha så vi åt o efter vi ätit så börja vi byta rum för Cicci, o hon fick in nästan alla kläder i garderoben..
Jag fick min födelsedagspresent av Cicci idag också, mina mammatights, as gött. sen fick jag även ett par jeanstights och en tjocktröja som hon annars skulle slänga, nice för mig :)
men nu sla jag lägga mig o se på DH, helt slut efter denna dagen också.. :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0