Hahaha ?

Igår kväll, så var jag så jävla sugen på ngt, men inte ngt flötigt, men jag gjorde iaf en as god sallad o satt o böla i mig, de är fan underskattat hur gott de är med grönsaker tycker jag !
Hade ställt klockan idag för att gå till gymmet o sola o träna lite, o när jag kommer dit så var de lite rörigt för Per så han frågade mig om jag vill börja jobba som danslärare för barn där o att utbildningen börjar nästa helg! haha jag sa visst vill jag det, bara kul ju :) Får kanske ha zumba sen också om jag tycker det är skoj o så.. Så de ska faktiskt bli kul, var ju på Arbetsförmedlingen i förgår och idag när jag kommer till gymmet så händer detta, är de ödet eller ? jaja, på vägen hem ringde jag iaf Cicci o frågade vad hon gjorde, hon ville dra ner till Ikea, så de är vad vi ska göra nu !

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0