.

I måndags var vi hemma hos Cicci o Johan i deras nya lägenhet, jättefint har dom fått de :) så åt vi middag o så där, jättegott :)

Igår kom Cicci till oss o vi var ute o promenera o chillade o sen lagade jag middag så åt vi hos oss :) jättemysig har de senaste dagarna varit :)

Idag kom mamma o lillebror till oss o hälsa på, vi hade setts på nästan två veckor, minns inte när de gick så lång tid senast, så de var jättemysigt att dom kom :) hade fått massa paket som mamma hade med idag också :) kul!

O jag är kattvakt åt Felicia o Eriks katt till på söndag dom lämna henne här igår, o jag vet nu att jag kommer INTE skaffa katt, de luktar ju i hela lägenheten när hon har skitit, usch de gillar jag inte !

Ska se om de blir en långpromenad imorgon med Denice eller Cicci ;)

-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0