I förmiddags kom mamma, Micke, Eveline, Sebbe, Tilda, Samuel och Sackarias hit, Felicia kika in en sväng också.. Känns så mysigt o ha hela familjen här :) jag skulle få storhandlat idag så jag, Micke o Sebbe åkte o handla massa, åkte även upp till blomsterlandet, ska plantera om några växter o så köpte jag adventsljusstake eftersom se är första advent imorgon.

Ikväll 19.00 kommer Grinchen på trean, nu börjar julkänslorna krypa sig fram, ett måste för mig precis som Kalle Anka på jul är o se tomten är far till alla barnen dröjer nog inte så länge innan den snart visas också :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

HEj gumman!

2011-11-29 @ 20:20:55
URL: http://mammalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0