2011-10-20

Jag är ju totalt sämst på detta, men gör de iof mest för min egen skull o har inte funnits så mkt o skriva om..
Om 9 dagar blir de som en liten nystart i livet för mig o Liam, o jag längtar som tusan, annan lägenhet, annan ort, de ska bli så skönt o komma härifrån :) Så just nu ser de ganska tråkigt ut här hemma, har börjat packa lite grann eftersom jag kan inte packa allt på en o samma gång när jag ska ta hand om Liam också så de får bli lite i taget, stor lådor lite här o var o de är jätte tomt nu i lägenheten,..

Liam växer hela tiden, kan knappt förstå hur fort de går o jag undrar när de ska stoppa upp lite, för som de är nu har han i snitt växt 1 cm i veckan, o han använder nu stolek 68-74, han hinner typ bara använda sina kläder en gång o sen när dom är tvättade igen så är dom försmå, men han är så fin mitt lilla hjärta !

Dom sista 2 veckorna har jag typ sovit 5-6 timmar per dygn, jag har slutat o sova på dagarna för att somna lättare på kvällen men de går la sådär, så de resulterar i att jag bara sover 5-6 timmar per dygn o de är ganska lite när man har en 3 månaders bebis,. Jag undrar var de är som gör så jag inte kan somna för runt denna tiden 15-17 ungefär så är jag dödstrött.. aja hoppas de blir ändring på de snart :)

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0