GAAH!!!

Åh jag blir så trött på allt, så mycket snack de är alltså, blir lika förvånad varje gång jag får höra något som verkligen inte är sant o som jag inte ens hade en aning om att folk "trodde" men de är kul att folk har så lite tid att hinna spekulera fram så mycket lögner, jag förstår inte haha!
Jag tycker det är tur att jag själv vet vad som är sanning iaf hade varit jobbigt om inte jag visste de, o jag har fått höra tusen olika "historier" om en o samma grej.

De känns nästan som alla rykten fungerar som viskleken man lekte när man var liten, en börja viska ngt o så skulle man viska vidare o de var nästan aldrig samma sak som blev sagt högt sen  de var bara den första som viska som visste vad de rätta var de känns som det är precis likadant med rykten! de är en stor jävla visklek i hela samhället!

Men jag har de bästa vännerna, jag har Liam o jag har P, o dom är de viktigaste :) Får ju inte bli för bitter, haha!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0