Morfar!

Idag var morfar o hälsa på hela dagen typ :) Han åker ju snart till Thailand o är borta i 4 månader så får passa på när båda har tid liksom :) o de är alltid lika trevligt när han är här, var ju iof ett tag sen nu med tanke på att de var första gången han träffa Liam, men vi är ändå nära varandra :)

jag börjar också bli trött på att de är så jädra "tomt" här hemma nu när jag nästan packat ner de mesta, ska bli skönt sen när jag får packa upp allt i nya lägenheten igen så de blir mera hemtrevligt !
o idag prova jag mig på att göra biff a lá lindström för första gången o de blev riktigt lyckat, jag hatar o följa recept o brukar göra som jag tycker passar mig o de blev riktigt bra, kommer dock göra en liten liten ändring till nästa gång men de var gott iaf :)

-E


Söndagsmys med Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0