2011-09-01

img_8328 (MMS)

Ingen lillebror ännu, men nu har mami nyss åkt in till sjukhuset, så snart hoppas jag han kommer :) Liam har sovit hela nätterna i typ två veckor nu, han somnar runt 21-22 på kvällen o vaknar runt 8-9 på morgonen så jag ska absolut inte klaga :) o på morgonen när han vaknar får han mat o ny blöja så är han vaken cirka en timme sen somnar han om o sover till 11-12 så sova får jag verkligen göra men bara om han får sova på mage, igår kväll la jag honom på rygg o mellan 2-3 inatt vakna han typ 3 ggr o den tredje gången vände jag honom o la han på mage o då sov han till 8 imorse o nu sover han igen :) Hela veckan har vi sovit hos mamma för jag ville inte behöva åka hit mitt inatten om hon skulle behövt åka in till sjukhuset :) men om lillebror föds idag så Dover vi hemma inatt :) Idag kommer S med bussen från skolan o sen ska vi hämta S och T på dagis vid tre! Mys jag och fyra barn under 7 år :) -E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0