Underbara <3

Vart hektiska dagar de sista nu, i lördags åkte vi akut in med ambulans till NÄL, Liam var dålig men han blev bättre när vi kom in till sjukhuset o efter alla prover dom tog så hittade dom inget fel, så vi fick åka hem igen, var inte hemma fören 00.00 stackars Liam var trött!

I söndags tog vi de riktigt lugnt med tanke på lördagen men på eftermiddan efter o ha legat hela dan på soffan så tvingade jag oss ut, så vi hälsade på Robin en liten sväng! :)

I måndags var jag hos tandläkaren, o träffade även Sarah o fikade med henne, träffade även Perra :)  

o igår, var vipå BVC o vägde o mätte Plutt, han är stor nu, nästan 6kg o typ 62cm lång, fatta 12cm på drygt 2månader, sinnes!!

Idag har vi vart på babymassage, sen var vi på futura en sväng, kul o träffa gamla lärare :P o jag lånade systemkameran av mamma o tog fina kort på Liam, lägger upp senare :) o hela eftermiddagen/kvällen har vi vart hos Perra, han gör mig så glad! vi kom hem typ för en liten stund sen,! Riktigt bra dag o trevlig kväll! :)

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0