Whop whop

img_5876 (MMS)

Long time no seen ;) Lillebror och mamma har kommit hem från sjukhuset, o jag o Liam har vart i Uddevalla o hälsat på Cicci,.. I helgen var lillasyster o hälsa på o sov över <3 länge sen vi sågs nu, o första gången hon fick träffat Liam :) 11 september, mammas födelsedag :) jag passa Sebbe, Tilda, Samuel och Sackarias + att jag själv hade Liam, de var en utmaning ;) vet nu iaf att jag skulle klara av att ta hand om 5 barn under 7 år alldeles själv, grym är jag ;) Vi har tagit de ganska lugnt igår o idag, de blåser ju storm ute, imorgon måste vi dock ge oss ut i blåsten, vi ska till BVC o väga o mäta lillskiten även läkarundersökning :) -E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0