:)

De har varit en riktigt bra vecka, med en riktigt riktigt bra helg!

Börjat på min praktik, verkar vara roliga folk där så de är chill :)
Var på "de vet du" i fredags, riktigt kul att vars ute faktiskt! Sov inte hemma heller, ganska mysigt och skönt att inte behöva vakna samtidigt som Liam dagen efter utgång :) hade en jättemysig morgon iaf!

Fick dragit iväg o fixat ett par saker igår också, och även igår sov jag borta, väldigt mysigt :) dock drog jag tidigt imorse då jag o Cicci hade planer för heeela dagen, varit en bra o trevlig dag men nu känns de väldigt skönt att vara hemma igen, o som Liam blev glad bär jag kom hem, tror aldrig han saknat mig så mkt, min lilla älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0