En god gärning!

Idag tror jag, jag har gjort en av dom godaste gärningarna jag nånsin gjort faktiskt. Finns en grupp på fb som heter "En hjälpande hand" där en 4-barnmamma i Uddevalla som behövde hjälp med kvällsmat och frukostvaror! Så jag skrev att jag kunde handla lite sånt åt henne och det gjorde jag! Hon var så himla tacksam och de var 4 barn inblandade! Vi borde hjälpa mer!

När jag var liten drömde jag alltid om att få hjälpa barnen i Afrika. Jag ville hjälpa på något annat sätt en att bara skicka pengar, detta började jag tänka på när jag var 6-7 år, lite komiskt för jag ville åka ner till Afrika med ett plan fullt med grejer att ge och en av dol viktigaste sakerna jag tyckte när jag var 6 år var att alla skulle få tandborste och tandkräm!? Är väl inte de jag skulle prioritera som de viktigaste idag, men har alltid velat hjälpa och de känns bra att vara så oegoistisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0