Saknad!

Efter allting som har hänt den senaste veckan så sitter jag nu hemma hos mamma!.
Jag saknar min sambo/pojkvän otroligt mycket. Men när man bor ihop så är man med varandra 24/7,
så det är ju bara bra att vara ifrån varandra ett tag, man måste hinna med att sakna varandra i ett förhållande,
Vi hade bara vart ifrån varandra i fyra dagar men när jag såg honom så blev jag överlycklig, det kändes som evigheter sedan vi sågs..
Det ska bli oerhört skönt att träffa honom imorgon, vi har tagit oss igenom så mycket och är fortfarande ihop.
Jag vet att han är mitt liv kärlek, och jag vill alltid vara ihop med honom.
Jag saknar honom varje sekund han inte ät nära!..




Emilie Josephine - 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0